About Me

Over the last few decades I've spent a number of hours cooking for my family of 5. My husband is a retired bank Manager and my 3 boys are IIT graduates. Now I'm sharing my knowledge and thoughts to the world through this site. Whether you are a busy mom or a student learning to cook, you will find this blog helpful for cooking simple and easy to make food for yourself and the whole family. Hope you enjoy my recipe blog! I also love listening to devotional songs. Please browse through my devotional blogs to know more about them. I am always looking for ways to improve my blogs. Please leave your comments. If you like to see recipe of any particular dish or lyrics of a devotional song, please also let me know. Thanks for reading my blog.

Monday 3 October 2011

శ్రీహనుమత్కవచమ్ (Sri Hanumat Kavacham)

ఏకదా సుఖ మాసీనం – శంకరం లోక శంకరం!
పప్రచ్చ పార్వతీ భక్త్యా – కర్పూరధవళం శుభమ్!!
శ్రీ పార్వత్యువాచః
భగవన్ దేవ దేవేశ – శంభో శంకర శాశ్వత!!
మహాదేవ జగన్నాథ – శివ విశ్వార్తిహారక!
సంగ్రామే సంకటే ఘోరే – భూత్ప్రేతాదికే భయే!
దుఃఖ దావాగ్ని సంతాపే – బంధనే వ్యాధి సంకులే!

దారిద్ర్యే మహతి ప్రాప్తే – కుష్టురోగే జ్వరే భ్రమే!
చాతుర్ధికే సన్నిపాతే – వాతే పిత్తే కఫే తథా!
శోకాకులేషు మర్త్యేషు – కేన రక్షా భవేద్ద్రువమ్.
ఉల్లంఘ్య సింధో స్సలిలం సలీలం – యస్శోక వహ్నం జనకాత్మజాయాః!
ఆదాయ తేనైన దదాహ లంకాం – నమామి తం ప్రాంజలి రాంజనేయమ్.

మనోజవం మారుతతుల్యవేగం – జితేంద్రియ బుద్ధిమతాం వరిష్టమ్!
వాతాత్మజం వానరయూథముఖ్యం – శ్రీరామదూతం శిరసా నమామి.!5!
అస్య శ్రీహనుమత్కవచ స్తోత్రమహామంత్రస్య శ్రీరామచంద్ర ఋషిః
వీర హనుమాన్ దేవతా – అనుష్టుప్ చందం: శ్రీరామదూతప్రీత్యర్దే జపే వినియోగః !6!
శ్రీ రుద్ర ఉవాచ:
శృణు దేవి ప్రవక్ష్యామి – లోకానాం హితకామ్యయా!
విభీషణాయ రామేణ – ప్రేమ్ణా దత్తం చ యత్పురా.
కవచం కపినాతస్య వాయు పుత్రస్య ధీమతః!
తద్గుహ్యం తం ప్రవక్ష్యామి – విషేషా చ్చ్రణు సుందరి.
ఉద్యదాదిత్యసంకాశ – ముదారభుజవిక్రమమ్!
కందర్పకోటిలావణ్యం – సర్వవిద్యావిశారదమ్.
శ్రీరామ హృదయానందం – భక్తకల్ప మహీరుహమ్
అభయం వరదం దోర్భ్యాం – కలయే మారుతాత్మజమ్
శ్రీరామ రామ రామేతి – రమే రామే మనోరమే!
సహస్రనామ త త్తుల్యం – రామనామ వరానన

No comments:

Post a Comment